årets höjdpunkt är äntligen är !

Imorn äre äntligen årets första sommarlovs dag och det känns otroligt bra men ändå väldigt konstigt.
Känns som att vi ska tillbaks till skolan om några dagar men så äre ikke.

Ännu en super bra helg har svävat förbi, och ja mer såna här helger vill vi ha !

Torsdag: Åkte till skolan för att ha betygssnack och göra lite utvärdering, begav mig ner till körskolan för att ha en körlektion och de gick riktigt bra denna gången ! Drog och köpte roser innan vi skulle servera studenterna.
Serveringen gick fort sen blev de utdelning av roser till studenter, hembesök hos olika studenter innan man sedan kunde somna riktigt gott breve älsklingen.

Fredag: Avslutning i skolan med frukost och hela ID2, traditionella besöket i kyrkan sen kunde vi alla njuta av att årets sommarlov nu var nära ! Drog hem till anna en sväng tillsammans med anna & matilda för att fördriva lite tid innan ID2 + rebecca & alexandra kunde ta plats på Olssons Brygga. Efter mycket god mat och trevliga människor kunde man åka hem. Senare på kvällen blev de att kolla på alla vackra studenter, sen bar de iväg hem mot Victor. Väl hemma hos victor vare en otroligt skön mix av personer och de va en otroligt rolig kväll.
När gänget som fyllt 18 drog till bryggan mötte jag istället upp Alex & dennis. Efter en Hamburgare och lite frusnare senare satt jag i en varm bil på väg hem till Alex´.

Lördag: Va en slappis dag rakt igenom. När regnet öste ner så spenerade jag mestadels av min tid framför fotbolls VM tillsammans me Alex :)

Söndag: ´Fotbolls VM,Alex och träning är ungefär vad dagen har haft att erbjuda !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0