Vart tog min fritid vägen ?

Efter en veckas "inskolning" på OK så fnderar jag på vart min fritid tog vägen ?
De kännas som att de enda jag gör är att sova,äta,jobba !
Men vi får hoppas på att de blir annorlunda till veckan då jag går mitt schema och inte alla andras..
Livet på OK tar på fötterna och platta skor ä ingen stor hit.
men förutom de så trivs jag på OK helt klart, skönt folk och lagomt mycket att göra , så tummen upp för de iallafall.

Igår jobbade jag även första morgonpasset och de kan jag göra fler gånger faktiskt. Lungt med folk och inte så mycket att göra. När jag kom hem till alex så stod maten på bordet och de tackar vi för !  Åt lite för att mätta magen, men de fick inte bli så mycket för 2 timmar senare skulle jag och alex befinna oss på Olssons Brygga för att fira vår 2års dag lite i förväg. Maten mycket god och med ett stort leende på läpparna lämnade vi senare bryggan. Åkte hem till Edane och så på fotbolls-vm eller alex såg och jag sov halv typ..
efter matchen bestämde vi oss för att åka och bada, så de fick bli ett kvällsdopp innan vi sedan kunde börja laga dagens lunnch till jobbet. Sen vare bara och gå och lägga sig, nöjda och belåtna !

Imorse när  man vaknade så strålade solen, men just nu verkar den inte vilja titta fram värst mycket.
Slog iallafall på stort imorse och gjorde en liten finare frkost imorse till min käraste.
Något som jah tror han uppskattade riktigt mycket faktiskt.
Ska hänge lite tvätt, plocka lite här hemma sen bär de iväg till stan och ännu ett kvällspass på OK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0