Välkommen in i abetslivet, jo tack !

Gabriella gjorde mig sällskap som sagt under söndagen.
Som en blixt från ovan så kom vi på att  vi sklle ge oss ut med båten och FISKA !
Både jag & gabbi va ganska säkra på att vi skulle tappa tålamodet väldigt fort och ge upp..
Men så blev de inte riktigt, istället spenderade vi hela 3 timmar ute på sjön
 och gabbi lyckades komma hem med 6 st små abborrar medan jag fick nöja mig med noll .. hmm..
Efter den trevliga fisketuren avsltade vi dagen med film och sen somnade vi otroligt skönt !

Månda morgon
belv de upp 06.00 för min del ör att göra mig iordning för första "gå vid sidan" passet på OK.
Väkte gabbi, sen skjutsa pappa in oss till stan.
Väl inne på OK gick vi genom städ schemat och jag fick även testa på att stå i kassan en hel del.
Kassan är nått som verkligen behöver nötas mer på med alla förbannade koder och allt.
Men slutade vid halv 3, så gick hem till gabbi en sväng och växte henne till liv innna jag
sedan kunde gå till tåget och åka hem till kära Edane. Hemma blev de att slänga i sig mat, SOVA , sen iväg och träna.
Träningen framöver kommer bestå av endast löpning och lika så gjorde denna. På grund av skavsår som klämde så fick jag springa barfota, vilket jag ångrar rejält idag !
vaknade med världens träningsvärk idag, och desto bättre lär det inte bli imorn heller.
Men även idag har jag genomfört ett pass på OK. Även denna dag blev det mer städning och MER kassa.
Henrik har fått sprunge som en tätting mellan min  & kims kassa, men förhoppningsvis så lärde vi oss nått från de ? Men frågan är hur fan ja och kim ska klara os själva om 3 veckor på ett helg pass xD Mitt allt detta hann jag även med en körlektion
 och nu börjar de bara kännas bättre och bättre !
ikväll blire BARA ta de lugnt, se på VM och vila min stakars vader.. 
Mor & Far åker även till Grekland inatt, så från och med imorn flyttar jag nog in hos familjen nr 2 på smultrongatan 2 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0