Såna här dagar vill jag ha mera av..

Idag gjorde jag min första dag på mitt riktiga schema och ja måste säga att de gick alldeles utmärkt.
Jag kom ihåg allt,kaffemaskinen funkar och blommorna är beställda !
Så när jag va klar vid sisodär halv 11 kunde jag ta mitt pick och pack och åka ner mot stan.
Värmen gick de inte och klaga på en dag som denna iallafall, gick och köpte glass av Sandra innan jag kunde sätta mig på tåget hem till Edane. Hemma svidade jag om och gick ut i solen och la mig och läste lite teori..
Efter två timmar fick de va nog och en kalldusch fick debli innan jag åkte in till stan för en sista körlektion.
Hade tänkt att jag skulle hinna mä nån mer innan uppkörningen, men tydligen så gick inte de..
Så vi får hoppas på att jag lärt mig de mesta, eric får väl lära mig och fickparkera  istället.
    Eric och jag va extremt lata idag och när ingen av oss ville laga nån värre mat så fick de bli tacos.
Propmätt blev jag och de är jag än.

Ikväll blire ÄNTLIGEN träning, och antagligen LÖPNING !
- men de ska faktiskt bli gött och röra lite på fläske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0