riktigt skönt !

Att få träna, va riktigt skönt idag.
Kändes som att all mat NÄSTAN försvann och lätt gick de även att springa vilket är ett STORT PLUS "
Träningen avslutades med melon och såna här dagar kan man inte göra annat än älska att gå och träna.
Fick även reda på en rolig sak, som vi får vänta med och se om de slår in.
Äre så, så vore de riktigt soligt och få pröva på måste jag säga.
Men mer om de får vi ta, om & när de dyker upp !
Eftersom mamma & pappa är utomlands så äre jag & eric som sköter om hushållet.
dagen till ära hade faktiskt min bror tänk på mammas stakars blommor och faktiskt vattnat dem.
Ibland så chockar du käre bror ! Men de lär uppskattas väldigt mycket av blommorna och mamma !
Sitter och väntar på att jag ska få svar från min kära pojkvän om jag ska åka in till stan eller inte ?
Men just nu ser de ut som att jag sover hemma inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0