ORK köpes !

Efter en helg fylld med festival,sena nätter OCH jobb på det
- så är min kropp HELT DÖD !
Finns inte mycket till ork i kroppen, både idag och igår har jag kommit hem från jobbet och somnat som en stock framför tvn i minst 2 timmar ? Hmm.. kanske dags och ta igen sig lite ?
Men de ska li skönt med en ledig helg iallafall...

Årets festival har verkligen levt upp till förväntingarna, med sånt skönt folk,skön musik och underbar stäming går det inte att att göra annat än älska festivalen.  N u blire att gå i ide sen om ett år återser vi förhoppningsvis samma underbara festival.

Dagen till ära har jag varit trött och ännu mer TRÖTT "
Min cykel gick isönder så jag fick först och främst GÅ med den till OK.
Mina fyra timmar på jobbet gick fort och med ett leende kunde jag lämna macken.
Mitt leende försvann ganska for dock när jag kom på att min cykel inte funka,
 men på nått vänster så LYCKADES jag fixa cykeln och leendet kom fort tillbaks,
 Men dock försvann de lite fort som de kom, för när jag skulle fylla på med luft i däcket så blev de lite mycket luft och slangen exploderar !! FY FAN !
Då av jag upp, pappa får komma och hämta cyklen imorn för jag orkar inte mer.
Gick förbi EM en sväng och hälsade på min käraste, innan jag knde åka hem och SOVA "
Sova har som sagt blivit min nya HOBBY, och de tar verkligen ALL min tid också ....
Efter två timmars sömn gick jag och klippte gräset hos farmor & farfar, fixa mat åt mig och eric, och gjorde även en ny FAS inför körkortet. Nu blire att svida om sen blire TRÄNING, förhoppningsvis blir jag lite piggare av de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0