Något utav de märkligaste jag sett !

Nattens åskväder va nått utöver de vanliga HELT KLART !
Först och främst var de alldeles FÖR varmt för att kunna sova.
När man då öppnade fönstret för att få inte lite luft så regna det in istället.
 - så de fick en bli en MYCKET varm natt.
Himlen blektes gång på gång och de va mycket märkligt eftersom de aldrig small !
Efter mycket om och men kunde jag somna brevid min älskling som va en aning uppspelt över vädret !

Imorse vare en aning segar att komma upp, men upp kom jag och värmen va något som även skulle hänga i även idag. På OK vare varmt som helvete och vi alla va allt annat än nöjda med värmen.
Men idag när de regna och va så äckligt varmt så vare ändå gött och jobba inomhus, för fy fan för att va ute imorse säger jag bara. Vid halv elva var jag klar och då kunde jag trampa in mot stan och även denna dagen kom jag hem med en kasse.. Mycket pengar på kontot och rea på stan är ingen bra kombination. Inom loppet av 5 dagar har jag bränt 2000 kr på allt möjligt..
Men ett till par skor skadar förhoppningsvis inte ?  Måste bara intala pappa att JAG BEHÖVER allt jag köpt när han kommer hem annars får han väl spel på mig.

Ska laga lite mat, sen ska jag åka til farmor & farfar nån timme, för att sen återvända till arvika och hem till smultrongatan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0