Kasse 1..2..3..4..5..6..7

Efter att ha jobbat mig min sista onsdag på städningen så kunde jag med ett leende på läpparna och med mina nya röda Converse trampa in mot stan. Svängde förbi Nordells för att hälsa på Oskar och köpa med en köttbulle smörgås till tåget. Men de här dagen gick jag inte av i Edane  utan istället gick alex på där och vi tuffade vidare mot Karlstad. Köttbulle smörgås och yoghurt fick mätta våra magar och förbereda oss för dagens shopping.
Och shopping blev de och jag är HEL NÖJD med dagen.
  • tre par linnen
  • fyra t-shirtar
  • tre tröjor
  • två par jeans
  • två nagelack
  • en scharf
  • en jeans skjorta
allt detta blev mitt efter dagen, allt va skit snyggt samt att de inte kostade mig alls mycket pengar heller. Så GILLAR jag verkligen skarpt. Efter några  timmars shopping bestämde vi oss för att bege oss hemåt. Denna gången blev de tvärtemot tidigare idag då jag hoppade av i Edane och Alex åkte vidare till Arvika. Väl hemma blev de att lägga in alla nya grejer innan man kunde gå ut och lägga sig i solen och sova en timme.
Nu sitter man  här helt nyvaken och väntar på att klockan ska bli åtta så att jag kan ta tåget in till stan och hem till världens bästa Aleksander <3


Linnen och t-shirtarna
tröjor
jeans skjortan

Nya favoritskorna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0