jag vill va fri som en fågel

Klarade mig igenom gårdagens träning och efter träning kom världens bästa pojkvän hem till mig och förgyllde kvällen. Vilket gillas otroligt mycket !
Imorse blev de upp vid nio för att en timme senare åka vidare till Charlottenberg tillsammans med mamma & alex för att handla och köra lite bil ! Hann även med att träffa två glada ansikten i form av Linnea Jansson och Sandra Hultgren, vilket va mycket trevligt. Släppte av alex i arika sen åkte jag & mamma vidare hem till Edane.
Väl hemma gick jag ut i solen och läste lite teori, har endast 7 sidor kvar i teoriboken och de känns otroligt skönt ! Vill bara ha allt de här med körkortet ska va överstökat och att jag får plastkortet i min hand TACK !
Sitter för tillfället och ser på Brasilien-Holland och här bjuds de verkligen på bra fotboll vill jag lova.

Ikväll blire ännu mer fotboll och en lugn hemmakväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0