Inge värre tur där du !

Vädret va inte på vår sida ikväll, så vi fick sitta inomhus istället och bara prata.
Men de va inga fel på de, och mästergrillarn IDA PERSON lyckades otroligt bra med min delikates kött bit måste jag säga. Men efter lite drygt 2,5 timme så fick de vara slut på de roliga.
Plockade ihop allt, sen bar de iväg till stan..
Fick skjuts i Elins van eller ja mena limousin, haha.. Hoppade av  vid tågstationen för att möta upp min kära kamrat FARMORS CYKEL ! Sätte mig på cykeln och trappade iväg hemåt Alex place.
Nu väntar jag på att alex ska bli klar så att vi kan sätta på den nya Wallander filmen och sen somna sött.

Imorn väntas det kvällspass på OK för första gången så de ska bli spännande och se hur de går. Men först på dagen blire att plugga ännu lite mer teori så jag klarar av att få 52 jävla poäng också. Får hoppas på att vädret blir lite bättre imorn så man även kan passa på att förbättra brännan lite kanske ?Hmm.. V får väl se om vädergudarna är med mig imorn istället ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0