En dag äldre än va jag var igår !

Idag är min andra dag som 18åring och jag måste säga att de känns riktigt bra.
Grädden på mose va iallafall fört idag när jag fick gå till banken och beställa ett VUXEN Kort !
hahaha, ikväll blire att spendera kvällen med ett gäng glad tjejor i Karlstad samt se på Rix FM festival, vilket ska bli mycket trevlig !

Min födelsedag igår kantades av jobb,presenter, (vara jag fick mer materiella saker av alex familj än vad jag fick av min egen xD Medan mamma och pappa gav mig weekend till London,Pengar till körkort och ännu mer pengar) fint väder,mycket god mat och såklart min underbara familj. sepnderade istort sett hela dagen mä mamma,pappa och Eric och de va hur skönt som helst. Kvällen avrundades på bästa sätt genom att alex kom hit och sen såg vi på FARSAN innan vi kunde gå och lägga oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0