Då va brygg debuten gjord !

Lördagens stor händelse skulle helt klart bli min premiär på bryggan.
Och vilken premiär de sen blev, Börja drick hemma victor där de inte va jätte livat men de va MYCKET trevligt.
Vi halv 11 bestämde vi oss för att traska bort mot bryggan, 23.00 entrade vi bryggan och Hoffmaestro & Charra började preis spela. Kvällen gick i ett rasande tempo och hux flux va klockan kvart i två och då bestämde vi oss för att gå hemåt. men först blev de ett stop i matkön till Timmys.
03.00 va jag hemma och jag kan ine säga nått annat än att jag somna OTROLIGT skönt !

- Bryggan levde upp till mina förhoppningar, underbart folk, skön musik ! de här vill jag ha mer av !

Imorse vakna man upp och tro de eller ej så mår jag inge dåligt alls, vilket verkligen är tummen UPP.
Idag blire bara att ta de lugnt och ladda inför en sista vecka med städ på OK !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0