Då va allt som normalt igen !

Imorse vaknade man utvilad och nöjd faktiskt över att vara hemma !
Fick äta svensk frukost med fil och k-speciall och framför allt fick jag sitta ostört utan några engelskmän som inte kan behärska sig bland folk ! Drog iväg till farmor & farfar för att klippa gräset och även tanka blen åt farmor !
Åkte hem, åt lite, cykla till banken, läste tidningen och njöt ännu en gång av lugnet som infinner sig här hemma.
- vilket man många gånger underskattar, men efter en sån här resa kan de va skönt med lite lugn och ro.

Ska snart cykla upp till träningen och de lär bli spännande att se hur min kondis är efter en vecka med otroligt fet och otroligt mycket mat ! Hahaha.. Men jag får hoppas på att mitt & mappes löppass gav lite iallafall och att jag hänger mä någolunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0