uppdate från helgen !

Fredagen spenderades i Degerfors som sagt, Tror inte att de va någon av oss ifrån Arvika som trodde att de skulle gå som de gick, förväntningarna på de andra skolorna va stora och spänningen låg i luften. Jag åkte dit mä en riktig förkylning, och min röst va kanske inte den vackraste om jag säger så! Så de blev aldring något spel för min del. Men vi vann gruppen tack vare en oavgjord och två vinster. Vårt självförtoende höjdes och alla blev mycket mer avslappnade. I semin mötte vi JohnBauer Karlstad och dom lyckades vi slå ut, och tro de eller ej men VI va i FINAL ! I finalen fick vi möta Degerfors för andra gången idag. Vi förlorade finalen mä 2-1 men de är inget vi ska vara besvikna över. Vi spelade jävligt bra hela dagen och de va ruskigt roligt å se.

 Åkte hem och åt, sen bar de iväg till Grums och hem till Älsklingen. Blev fredasmys till fullo måste jag säga. Men att gå upp 04.45 tär på kroppen och de blev sängen tidigt !

 Lördagens morgon spenderades i grums, sen blev de att säga hej då och sätta sig på tåget i Karlstad. Hämtade ut skor till Matilda, gick ett varv på mitticity sen blev de att ta tåget hem igen. Hemma blev de mat och tv innan de sedan va dags och dra sig mot Villa De Videmark där det väntades Klassförfest.
Måste säga att festen hos Oskar va ruskigt lyckad, mycket trevligt folk och mycket go stämning. ritz va väl sisodär, mkt folk som absolut inte skulle va där, men sett till hela kvällen så var det väl ändå en ganska hyfsad kväll.
Runt halv 1 drog jag och Emli hem till honom, gick och la oss på sängen och där låg vi och pratade fram tills mamma kom och hämtade mig.


Imorse vakna ja utav älsklingen ringde och man kan inte få en bättre start på dagen. Nu sitter jag och ser på skidor och bara tar de lugnt.
 Idag tror jag faktiskt att de blir träning !
Sen ska jag även ta mitt andra exembad idag, så fi får se om jag får nån mer färg.



Degerfors !


Degerfors

Nästan hela id2


Id2 HEJ !

Ockeman & Ja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0