tätt-tättare-tättast

Den rubriken kan mycket enkelt förklara min näsa just nu.
Samtidigt som näsan täpper igen värker halsen som aldrig förr.
Så blev inge fotboll för mig idag, istället åkte jag hem och tog mitt första exembad.
Kan lova att nu är jag en upplevelse rikare,
Fyllde badkaret mä vatten sen hällde jag i exemvätskan.
Jag trodde att vätskan skulle göra så att exemen inte kliade längre men ack så fel jag hade.
Vätskan va till för att ge min hud nytt pegment, så själva badet fungera ungefär som ett brun utan sol bad. Så vi får väl se hur länge färgen håller i sig ;) Ska bada 2 gånger i veckan så kan ju alltid hoppas att de håller sig ett tag iallafall.

Nu sitter man och ser på tv och bara slappar, Jennifer ringde nyss och piggade upp mig lite, gött å prata av sig lite extra iaf ! Resten av kvällen blire tv och massor av te/varm saft till min onda hals !


- tack för att du är så himla underbar älskling <3
Jag älskar dig Aleksander Andersson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0