i like the way you move !

Idag har det vart en otroligt slapp dag med endast 2 lektioner plus fotboll,
Lekte 1,2,3 * på idrotten och de känns en aning på knäna nu måste jag säga.
Efter idrotten gick vi o kolla resultatet på fysiologi provet å YES I MADE IT, jag fick godkänt (Y)
Gick till en datasal och satte och där och fördrev lite tid innan lunchen,
Hade en timmes spanska sen blev de ännu en håltimme innan de bar vidare till VIK och fotboll.
Fick reda på att vi ska på Cup nästa freda i Degerfors, match mot massa andra fotbolls gymnasium som John Bauer med flera :) ska bli riktigt kul faktiskt !
Åkte hem, pratade mä älsklingen sen blev de till att ta bussen tebax till stan och hem till Jennifer, drog till Konsum och handlade lite sen blev de Brownies bakning, mycket trevligt måste jag säga.
Har suttit framför tvn och latat oss resten av kvällen och de lär vi göra ett tag till.
Imorn har man bara lektion till 12.15 så jag klagar då inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0