helt utslagna..

och helt utslagen är vad jag är efter dagens cup.
Ingen vidare prestation då de endast blev EN vinst, och två förluster hmm..
Men sleten blev jag iallafall och nu ligger man framför tvn helt ensam.
Mamma & Pappa har åkt till Branäs och brorsan är hos lengan tror ja?
Gött med lite lugn och ro måste jag dock påstå.

Igår blev de fotboll all day long mä sandra :)
Fiskevik vann cupen och de bjöds på ett antal fina mål under cupen.
Efter cupen åkte vi ÄNTLIGEN och åt på Macan ! vilket var UNDERBART, fattar inte att jag har längtt så mkt egentligen xD Sen åkte vi hem, packade allt inför branäs sen bar de iväg till sandra igen !
Drog till stan och åkt några varv och hyrde film.
Skräckfilm på mangskogsvägen 8 va ingen större hitt då filmen KAPADES REGÄLT av alla familjemedlemar i familjen Westby.
Men efter filmen vara vara å palla sig hemmåt och ladda inför dagens sammandrabbning.


Imorn åkte ja upp till Branäs och stannar där tills på Onsda (Y)
Ska faktiskt bli gött och få komma bort lite, åka skidor och umgås mä mamma & pappa !
Så förhoppningsvis hinner man ladda om batterina lite innan skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0