gott nytt jävla år !


Gårdagen va super bra från början till slutet rakt igenom.

Dagen börja med att jag & alex gick ut och gick men han drog hem strax efter 1.
Så jag satt mig och såg på tv och väntade in nyårs middagen mä Mamma,Pappa & Brorsan.
Efter de vare bara och skynda vidare till Sandra, vi gjorde oss iordning sen drog vi till mangskog runt 4.
Väl i mangskog börja festen på en gång. Först på schemat stod MAT och jag tror aldrig tacos har vart så gott förut :P Sen blev de lite olika lekar, balnd annat sms rollet xD man fick väl några väldigt fundersama svar tillbacks xD
Timmarna flög iväg, vi hann även gå till mangvalla och träffa allt folk där (Y)
- jakob jag va i stan innnan 12 slaget - tack för pengarna (Y)
Josefin andersson lova mig att inte åka ifrån mig, men jo de gjorde hon allt !
Men vid tio bestämde sig jag,frida,alexandra,Pecca & Pontus oss för att dra in till stan.
Väl i stan blev de hem till Lundberg, där va även Josefin,madde,sara & linn.
Va hos lundberg fram till kvart över 11 typ, och även här lämnade josefin mig en ANDRA gång xD
Sen drog jag & pecca hem till Bengan ! Där vare party som VANLIGT :)
Markoolios - mellenium 2 var en stor hit bland alla som befann sig i lägenheten.
Men vid 12 slagat vare torget som gälde ! GOTT NYTT ÅR tjöt  över torget !
Drog hemmåt mot alex, tog en VARM dusch sen blev de sängen :)

vakna imorse och mådde prima, men jag tror ALDRIG godis/pizza/chips suget har varit så här extremt förut. Så idag blire iaf mcdonalds mat !

bilder får vi ta en annan gång, har inte sladd till datorn hos alex.

- Gott nytt år ännu en gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0