Fysiologi in my heart - hell no !

uh och fy va förbannat tråkigt det är och sitta och läsa denna helvetes fysiologin.
För de första är boken anpassad till Universitets elever,
För de andra är de BARA massa krångliga ord som Anaerob Alaktatisk Process t.ex.
För de tredje har jag noll ork !

UH !

Annars har dagen gått hyfsat fort, gick av fotbollen på grund av att mina fötter in klarar mer mä två blånaglar, 6 skavsår och skor som måste bytas ut snarast.. Men Men får hoppas de blir bättre snart.
Efter fotbollen stod vi nog i duschen i 20 min och bara njöt av ta de lungt, drog till spanskan,lunch, sen svenska där ja i stort sett sov mig igenom hela lektionen hmm.. Men Jag & Oskar kom fram till att de är pga värmen i klassrummet samt att man blr trött efter att man har åte mat.
Efter 50 minuter halvsovande bar de iväg till matten för att sitta och lyssan när Ulf prata. Tog tåget hem, åt mat sen vare bara och sätta sig mä fysiologi böckerna samt matte boken. Känns bara som att de är till att välja ett IG, men får försöka och fixa det ändå. Måste försöka iallafall.
Men nu blire lite mer plugg sen blire å se på Familjen Annorlunda och sen återgå till pluggandet :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0