då va tre veckors ledighet över.

sista 4 dagarna spenderades till största del mä Aleksander !
Tog de bara lugnt och slappade så mycket som de gick under dessa dagarna.
Enda undantaget va spelkvällen i Villa de Widemark på lördakvällen..

De skulle vart lite fler personer, några svek men men vi klarade oss ändå.
Gick till Victor´s och åt BILLIG pizza innan vi senare kunde dra vidare till Villa De Widemark.
Där väntades det sällskaps spel i högsta klass,
Först upp vare dags för Alias ( med andra ord typ) Ola & Emil tog hem segern, Jag & Wide slutade två och sämst blev Ola & Kronan ! Många sköna förklaringar ibland måste jag säga !
Efter de fick de bli Rapa Kalja, vilket va även de ett mycket roligt spel, men inget för mig som va nybörjare..
Efter drygt 6 mycket trevliga timmar kom Alex & Henrik och hämta mig sen bar de hem till alex.
Söndagen va mycket lugn fram till en av världshistoriens KALLASTE träning, har nog aldrig frusit så mkt förr !
men efter de blev de hem och ta ett mycket långt och välbehövligt bad innan de va dags för En Annan Del Av Köping - åh vilket underbart program !1

Imorse blev upp i vanlig tid och sätta sig på bussen till skolan igen, 3 veckor har gått fort men nu äre skönt och va tebax kan jag lova. Första timmen bestod av GYM då fotbollen flyttades från vik till sph pga av kylan, så länge som de är kallare än -15 äre inomhus träining mä värme som gäller vilket gillas MYCKET STARKT !
Drog till caféterian och plöjde igenom dagens tidningar innan lunchen, spanska, kortspel, svenska sen en mattelektion som faktiskt va lite vettig av Ulf Tobiasson, kansek har han tagit åt sig av våran kritik ?
Dagen har hur som helst gått fort, och nu sitter man framför tvn och ser på film mä pappa & brorsan.
Eller jag & pappa ser medan Eric sover !
Ikväll blire att se på Familjen Annorlunda och plugga lite mer historia om jag orkar vill säga..

Imorn har jag & älsklingen 1,5 år och de är sjukt hur fort tiden har gått !

Älskar dig så otroligt mycket Aleksander Karl Henrik Andersson (v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0