Body Pump next up !


Dagen började inte så bra mä att jag tog på mig VÄRLDENS SÄMSTA skor när man har skavsår nämligen CONVERSE, världens sämsta beslut och detta resulterade i att jag har gått och små haltat hela dagen.
Men får hoppas att jag lär mig till nästa gång kanske ?
Efter denna lyssande starten fortsätt dagen i ungefär samma anda, Matte provet gick åt helvet men de va lite mer väntat men, Fysiologi provet gick väl bättre en ändå inte så bra hmm..
Men efter dessa händelser tog man tåget hem och nu sitter man här och väntar på att maten ska bli klar, sen kommer även min älskling !

Ikväll blire först löpning en timme sen drar ÄNTLIGEN BodyPumpen igång mä laget på HK !
- otroligt rolig träning och ännu roligar när man märker att blir starkare, vore de inte för fotbollen
så vore HK ett mkt trevligt allternativ.

Men nu är maten klar så ska äta sen skriva klart spanska läxan.

Ha de !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0