3 av 3 möjliga !

Dagen har beståt utav mycket sportaktiviterer idag!
Dagen började mä 3 matcher i Hallvärmlänskan.
Första matchen spelade vi mot Eda, en match som vi vann mä 2-0 och även hade mkt bra spel.
Med 20 sekunder kvar av matchen gick jag in i en duell mä Josefin Thorin, vilket resulterade i att jag vann bollen men fick samtidigt ett knä i låret = LÅRKAKA !
Efter matchen blev de mat & vila.
Andra matchen spelade vi mot Arvika och även den vann vi, 2-1 denna gången.
Kort vila innan de sen va dags för sista matchen.
Tredje matchen spelades mot Gunnarskog och de va även en match som vi vann mä 3-0.

Efter matchen blev de till och åka hem till Alex, äta lite sen bar de iväg till Ishallen för å se på Arvika - Kil.
Mycket folk, men röken som de sprutade ut till entrén gav mig sån huvudvärk att de blev en MYCKET LÅNGTRÅKIGT match att se på, samt att arvika förlorade mä 5-3gjorde saken ännu töligare.

Drog hem till Alex och packade lite, sen skjutsade Henrik hem mig, och körde Alex vidare till Grums. Nu sitter man framför tv, äter chilli nötter, dricker vatten och funderar hur jag ska lägga upp träningen imorn.
10.30-12.00 ska M.Bengtsson träna f13 laget helt själv ! Ska bli riktigt kul faktiskt men otroligt ovant !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0