Tack och Hej våra kära solstrålar.

Minus graderna håller i sig och kyla är något som lär hänga i sig och jag känner
fortfarande en viss fassa mot SÄLEN med tanke på hur jävla kallt som de antagligen
kommer att bli !
   Men annars har denna onsadag präglats av gym på morgonen där vi är RUSKIGT effektiva
eftersom att de är alldeles för att spendera tiden ute i hallen på vik. SOLIF möte om den kommande
solif finalen som KANSKE blir riktigt bra ändå.  Svenska och matte fick avsluta dagen och dagens matte
var en REN PLÅGA, Jag förstår inte anledningen till att man ska behöva skirva massa jävla teckenscheman
hela jävla tiden för? Anna kan du förklara ?
   Kvällen till ära så var det dags för gympa avslutning för våra kära som solstrålar.
En avslutnings som bestod av reflexjakt,rosiga kinder,bullar,diplom,godis,saft,julklappar och MASSA barn.
Jag måste säga att valet av projektarbete är jag fruktansvärt nöjd över och glad för att vi genomfört det.
Barnen ger så otroligt mycket tillbacks och de finns inte några ärligare människor än barn !

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan tyvärr inte berätta varför dessa teckenscheman är nödvändiga! Enligt mig är dessa värdelösa!!

Och projektarbetet, du har så rätt.. Kunde inte valt bättre och barn är så ärliga och det har vi lärt oss mycket på.

2010-12-08 @ 23:34:56
URL: http://atothem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0