Slaget om väst !

Igår vare kalkonmiddag,släktmys och ut som gällde.
Sällskapet för kvällen parkerade hemma hos Alexandra & Martin och de va riktigt roligt.
Disney klassiker blandades med Radio Hardcore och Abba, en härlig mix som inledde en riktigt rolig kväll.
Tiki va smockat med känt folk och de gjorde verkligen kvällen till en extraodrinär kväll, även om de va dans och dricka som vanligt så vare nått speciellt denna kväll.
Men med ett stort leende på läpparna så kunde jag & min käraste bege oss hemåt och somna ögona bums.

idag mår jag faktiskt riktigt bra, men min kära pojkvän mår dock inte lika bra hehehe.
Men de är sånt man får ta, ikväll blire Karlstad och utomhusmatchen.
Trots att de kommer bli jävligt kallt så kommer de bli en mäktig upplevelse har jag en känsla av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0