Ont i rumpan och ryggen

Gårdagens pulkaåkning känns idag vill jag lova.
Frågan är ju hur stora blåmärken bojan har och hur olas huvud mår?
Men de va jävligt roligt och om ett skratt förlänger livet så blev mitt liv mycket längre från och med igår.
En superkväll avslutades sen med hockey och sällskap av världens bästa aleksander.
   För första gången under min tid korta tid med körkort, har jag även lyckats hamna I en snödriva.
 Men de gick bra och vi fick oss ett gott skratt, så även där förlängdes mitt liv ännu mer.

Ska fylla min mage med lite mat, innan jag åker vidare till fröken andersdotter för att fixa allt inför kvällen och sen bär det av till kvällens festfixare nämligen o.ljung. Känns som att de kommer bli ett riktigt bra nyår och de ska vi göra allt för att de ska bli också.

Så Gott Nytt år kära vänner, 2011 är det  92ornas tur !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0