julstämning?

Trots att de BARA är F Y R A dagar kvar till julafton, så känns det inte riktigt så. Ingen chokladkalender har öppnats, inget lucia tåg har setts, inga mysiga julfrukostar har än ägt rum. Detta har jag väl bra mig själv och skylla, men det är inte som de SKA va, men för att komma någolunda i stämning så ska jag i alla fall ta och sätta upp en julstjärna och julgardinerna så här fyra dagar i förväg.


Måndagar är min slappis dag i skolan då jag endast går till kvart över 11, vilket ä fruktansvärt skönt.
Taserud hade även sin årliga fotbolls tunnering idag så  va fördrev lite tid genom att se på denna högklassiga fotbollen innan tåget åkte hem till Edane.
Nu blir det julpyssel och plugg resten av kvällen, wiiiiiiiiiie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0