Ibland kan man inte mer än älska vintern.

Sovmorgon imorse men ändå vakna jag 20 över åtta och va klarvaken.
Så de va bara och gå upp. Skrev prov som förmodligen blir IG,
Lunch med boysen och en timme framför daton med tjejerna sen kunde man ta sitt pick
och pack och bege sig hemåt. TYCKER OM FREDGAR !
  
Väl hemma så tog ja mig en mycket skön vinterpromenad. Solen lyste och snön glimmra,
precis som de ska va. Med rosiga kinder kunde jag bege mig hemmåt för att sätta mig framför
brasan. Klista även in nåra fler kort i mitt album, så nu har ja snart fyllt ett helt album. Med mat i magen, sitter jag nu framför tvn och väntar på att handbollen ska börja.
   Ikväll blire idolfinal och mys med älsklingen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0