Helgen som gått !

I helgen har det allt hänt mycket grejer och de har vart utan tvek vart en mycket lyckad helg.
I fredags blev de en lektion eller aa en timmes data, sen bar de iväg till smultrongatan för och
hämta upp Sandra,Henrik och Aleksander innan de bar iväg mot GÖTEBORG !
Efter ett matstop, körning på spåvagns väg och lite letande efter parkeringshus så var vi äntligen
framme. Väl framme shoppade vi lite, strosande runt i stan och åt kvällsmat på Pizza Hut.
Mätta och belåtna bestämde vi oss för att bege oss till hotelet.
  Hotel ä aldrig fel, och även denna gången vare väl godkänt.

  Dagen efte blev de upp tidigt för att äta frukost och sen bege sig mot ULLARED.
Äggen från hotel frukosten var nog dock nån dag för gamal för sandra,henrik och alex blev
dåliga i magen och detta var något som vi fick LuKTA på hela vägen till Ullared. hahaha..
Väl framme vid själva Ullared så vare inte alls så mycket folk som vi förväntade oss att de skulle va
som tur var. DOCK belv jag lite besviken eftersom jag trodde att de skulle va ÄNNU större.
Men de vare inte, men de som va räckte gott och väl. 
     Innan vi kunde bege oss hem till sköna gröna värmlands så hann vi även med ett tredje stopp på
Freeport i Kungsbacka och även där ifrån fick vi några påsar att fylla bilen med.
Men drygt tre timmar senare var vi hemma och då stod maten uppdukat = LYX !

Söndag
. Upp vid nio för att skjutsa alex till matchvärming, hem och sov lite, sen mellan 12 och 3 hann
jag klämma in Julbord,träning och Jobb vilket jag är väldigt nöjd med för att jag lyckades !
Resten av söndags kvällen spenderades sedan på OK.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0