Ett år som gått fort

För nästan exakt ett år sen så hade jag precis kommit hem från kilcupen och tyckte att fotboll va det roligaste som fanns, utan tvekan. Idag tycker kag absolut inte att fotboll är det roligaste som finns. Miljöombyte vore kansek nått ? Men jag ger det en chans till och förhoppningsvis klarar jag mig igenom en till säsong.

Under 2010 har det hänt mycket, många väldigt många bra saker, samtidigt en hel del tråkiga saker.
Men det är väl så de ska va? livet är fyllt med upp och nedgångar. Men vissa saker skulle jag lätt kunna stå över.
   jag har gjort saker som jag aldrig trott att jag skulle göra, men jag gjorde det och nu känns de jävligt bra.
Med körkortet i min hand, ett kortvaselopp i ärmen, massa underbar minnen, en underbar klass och massa andra underbara VÄNNER ser jag fram emot 2011. 2011 är året som jag föralltid kommer att komma ihåg, året då jag tog studenten och förhoppningsvis året jag tar det stora steget och flyttar till USA för ett år.
Inget är ännu spikat, men om ett år så vet jag svaret och fram tills dess ska jag bara njuta !

- Så tack och bock för iår, nästa år gör vi det ännu bättre !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0