Effektivitet

Effektiv är vad jag skulle vilja vara på måndas eftermiddagarna.
Men de är inte riktigt något som jag är...
Varje måndag slutar jag 11 och eftersom de går ett tåg tio i 12 så är jag hemma vid 12.
Alltså tjänar jag 3,5 timme, och denna tiden skulle jag vilja egentligen ägna åt skolarbete så att jag
slipper sitta med det på kvällen. Men detta är aldrig nått som jag lyckas med tyvärr.
Förra måndan somna jag i soffan när eric såg på film, idag har jag gjort ALLT annat än skolarbete.
Och nu är klockan snart halv 4 och jag lär få göra allt skolarbete ikväll istället eftersom jag måste hinna göra
mat,äta och ha barngympa innan halv sju !

KUL MALIN, KUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0