Då va julen över...

Natten innan julavslutningen så var de som vanligt den ÅRLIGA fifavakan/uppesittarnatten i villa de widemark.
De bjöds på mat,goda vänner,julklappar,massa hyss och ännu mera skratt.
Helt enkelt en topppen natt med käraste id3.

Kvällen efter bjöds det på födelsedagsfirande för ärade Jennifer Carlsson.
Middag på glada ankan och sen blev de förkrök för dem som skulle ut, själv åkte jag hem och när dom drog till krogen.

På självaste julafton blev de jobb med ett gäng puckon på OK och sen blev de hem och fira jul med hela tjocka släkten. En julafton som va helt underbar och de är sånna här stunder som man vill ha fler av. Från min julklapps lista fick jag endast en sak som jag önskat mig, men denna sak vägde upp alla småsaker som jag inte fick.
Malin Bengtsson är nu ägare till en vit x8 och jag är än så länge super nöjd med mobilen.
Senare på kvällen bar de iväg till familjen nr2 och ännu mer julklapps utdelning.

Starten på jullovet har vart underbart bra och jag hoppas bara att resten av lovet fortsätter så !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0