18 eller 75 ?

Träningsvärken visar sig från sitt bästa jag idag.
Fy fan vilken smärta som jag genomgått, att gå uppför en trappa
gjorde ont, men att gå NEDFÖR en trappa va en PINA !
Fy fan av ont de gjorde, och de bästa är att imorn kommer de vi hundra gånger VÄRRE.
Men för att motverka de så blire simning och spinning så tummen upp för de.
   Annars har dagen vart mycket slapp och skön, och såna här dagar är inte helt fel.

Det enda som jag väntar på nu är att Kim ska höra av sig och säga om han vill jobba eller inte?
Vill ha de så blire göteborg&ullared över helgen med tre sköna människor och de VILL jag verkligen.
Så nu ber jag verkligen till ALLA gudar som finns att KIM kan jobba !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0