Sista dagen på det sista sommarlovet !

Såklart äre så att när vi väl ska börja skolan igen, DÅ KOMMER SOLEN !
Idag har solen tittat fram all day long och de har vart riktigt skönt mä lite solsken..
Men de blev till att gå upp vid nio idag föra att vända rätt dygnet och skjutsa in alex till tandläkarn.
Efter tandläkarn blev de en fika på stan och sen hem till Alex.
La oss ute i solen en stund, sen pyssla vi och dola lite mä all tvätt..
  Vid tre skulle Alex till tandläkarn igen men för att göra tandskydd denna gång, så skjutsade honom till tandläkarn innan jag kunde åka och hämta mitt körkort som hade kommit i fredas. På väg till Posten så mötte jag Ola & Oskar som såklart ville åka mä en sväng. Så dom fick följa mä till Posten på en lite biltur innan ja sen kunde släppa av dem och åka hem. Ska äta lite mat och göra mig iordning sen bär de iväg till Karlstad för och se på Carlstad Unitied med Pappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0