oh sunny morning

Mamma och Pappa väkte mig imorse för att säga hejdå och ge mig dagens tidning.
Dom åker nämligen till fjällen under några dagar och som så många andra gånger under denna sommar så får inte jag följa mä när dom åkter på deras små resor !  Men när gick jag upp och möttes av ett STRÅLADE solsken. Frukost ute i solen och dagen kan inte ha börjat så mycket bättre.

Innan jag måste bege mig in mot stan så hade jag tänkt att jag ska hinna läsa lite teori samt börja på mitt misson med att göra om mitt fönster (dvs fixa ny gardiner, lampskärm, plocka bort gamla grejer och in mä nya) Så vi får se hur långt jag hinner, men först TEORI boken....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0