Några timmar med hallonet !

Efter att ha kokat alla kräftor och tagit igen oss lite så åkte vi in till staden.
Körde hem alex sen bar de vidare hem till Gabriella !
Spenderad några timmar hemma damen som snart ska åka utomlands, men vi hann även med en promenad till vår käre vän Victor Ode som inte va allt för pigg när vi kom, men när vi gick va han en anning piggare tror jag.
Men som alltid annars så vare otroligt skönt att få spendera lite tid med hallonet.
  Eftersom både jag och gabbi skulle träna på två olika håll, så åkte jag hem med 5 tåget. Vilade lite innan de sen bar iväg på träning på Edevi IP !

Just nu sitter jag och letar ny mobil, för min kära tele strejkar TOTALT och vill inte rikigt sammarbeta.
Så en ny är ett MÅSTE. Frågan ä bara vad de ska bli för nån ?

- Iphone
- Sony Ericsson
- HTC

Hmm..  Vi får la se hur de blir !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0