m m m m m m m m m åndag !

Började veckan med att få vakna breve min älskling och de va inga som helst fel med det !
tog bilen in till skolan och hade den första matte C lektionen någonsin
och jag måste faktiskt säga att de kändes bra! Vår lärare såg inte ut och va så mycket och
hänga i julgranen, men de kansek ä de som ä knepet. För hon verka trots allt ganska bra, vilket är välbehövligt om jag ska klara denna kurs som jag hade tänkt !

När jag kom hem fick jag även en glad överrakning när både min kamera och mina kläder hade kommit!
Kameran veerka skit bra och kläderna va bra så inga klagomål där inte.
  Drog iväg till farmor & farfar för att klippa lite gräs och lagomt lämpligt så hade farmor bakat bullar
dagen till ära, så efter en timmes klippning blev de mjölk och bull paus !
   Nu sitter man hemma och laddar om batterierna för dagens träning. Datorn får ladda mina betterier medan sudden laddar sina i mitt knä !




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-08-31 @ 08:16:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0