Höst premiär idag !

Idag vankas det höst premiär i div 3. Rävåsen står för motståndet och de lär helt klart bli en riktigt hård match. Så sleten som jag va efter matchen i våras, så trött har jag nog aldrig vart tidigare. Så nu gäller de bara och försöka ställa in kroppen på att de kommer bli en jävligt jobbigt, och ännu en sak som kommer påverka de är min hals som inte riktigt är hundra, men vi får hoppas på att de går och spela iallafall. Efter matchen blir att skynda sig in till stan för jobba ännu ett kvällspass på OK med Henrik & Jocke !

Igår hanns de med både de ena andra. Jobb,Fotboll,Aleksander,Sällskapsspel och delar av ID3 !
Även fast jag och Ola inte vann så ryckte vi upp oss och gjorde en bra insats iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0