Hon kan detta med och luras hon !

Nu äre så att jag har en kär vän som just tagit körkort.
De märkliga är att först skulle vi haft upp körning och teori på samma dag,
men på grund av jag inte fick göra halkbanan innan och litte annat så blev de ikke så.
Men sen så boka jag om och dolal lite och då säger att hon att hon också ska till detta
ställe vid samma tidpunkt. SHIT tänkte jag. Jag ställde in mig på att få gå i genom detta med henne.
Men ikke sa nicke, 12.47 igår fick jag ett sms från just denna kvinna där det stod
att vi inte alls skulle få göra de samtidigt, för hon hade lurat mig och hade redan klarat de !
Hon hade fått mig att tro att de va inom de kommande veckorna men så vare ikke,
för hon hade ju som sagt gjort de idag ! Ett stort leende bredes ut över min mun så fort jag tänkte på detta.
Dock blev jag lite besviken på att vi inte skulle få göra de tillsammans men men..
Jag är så glad för att du klara det !





- Denna kvinna tittade även förbi OK igår och jag kan säga att det va en MYCKET glad ANNA LILJESTRAND som entrade dörrarna.




Så ÄNNU EN GÅNG GRATTIS ANNA ! JAG ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL !

Kommentarer
Postat av: anna

aaw, du e så go Malin! Blir så glad när jag läser! På ett vis känns det ändå som vi haft samma dag ändå. konstigt nog! :D

2010-08-14 @ 13:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0