Hamnfesten avklarad

I fredags blev de som sagt halkbanan och sen jobb.
Halkbanan va en upplevelse utöver de vanliga, men framförallt RIKTIGT ROLIGT !
Att köra bil helt själv va en mäktig känsla och nu längtar jag bara tills nästa gång jag får göra de.
Hann hem till Alex och äta lite mat och sova en sväng innan de sedan blev ännu ett kvällspass på OK.
De blev tyvärr ingen kräftskiva, men istället åkte vi ut på sjön med Henrik,Sandra och Martin och lyssande på Björn Rosenström.

Lördagen började med att jag försov mig, så de va bara och kasta på sig kläderna,borsta tänderna och bege sig till OK ! Timmarna gick fort och vipps så va klockan 3 och vi fick äntligen sluta. Henke Benk va snäll och körde hem mig till Alex. Där blev de solning en timme sen började man pyssla inför kvällens happining !
Poolbad,Beerpong och ett gäng sköna människor blandades hemma hos NK. Efter några timmar bestämde vi oss för att bege oss in mot staden, och de va tänkt att vi skulle få skjuts av Matilda. Men en viss Kamil tog upp en palts för mycket, så Jag,Einer och Ola gick in till staden istället. Ola cyklade hemmåt och jag och Einer gick och fixade band ! TACK EINER ! Resten av kvällen blandades med bra musik,folk,mat,artister och ännu mer trevligt folk. 04.00 anlände två mycket trötta varelser till smultrongatan 2 och MYCKET SKÖNT somnade vi också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0