En av fem avklarade

Denna jobb veckan består endast utav kvälls pass och om dom inte tar tid så tar dom enerig iallafall.
Vid två går man in på jobbat och först åtta timmar senare kan man lämna byggnaden och återvända till civilisationen utanför OK ! Jag ska inte klaga egentligen, men de känns som man inte gör nått annat än jobbar.. Hmm.. Men men en vecka kvar sen blire lite strö jobb några helger framöver !

Men imorse vakande man upp brevid världens bästa vilket inte ä helt fel. Åkte och lämnade av Alex i stan innan jag och mamma kunde fortsätta och finjustera lite mer på körningen innan jag skulle börja jobba.

Imorn väntas det ännu ett kvällspass, så efter 14.00 imorn så hittar ni mig på OK !
Så nu får de bli sängen så att jag får vila lite !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0