Do you remember ?

Mitt minne sviker en aning och de enda som jag verkar komma ihåg är när jag jobbar !
- idag när jag kom hem slog jag av en slump upp min kalender och märkte då att jag tydligen ska göra halkbanan imorn, något som jag totalt glömmt bort och något som jag verkligen inte vill missa, så TACK malin för att du öppna kalendern !
     Annars hare vart en väldigt lung LEDIG dag, har inte gjort alls mycket och de har vart riktigt skönt. De som hade kunna vart lite bättre hade vart om solen kunde titta fram lite oftare.
    Men ska packa massa kläder,åka och träna sen bär de iväg till stan igen och där tänker jag slå läger över helgen.

För imorn äre Halkbana,jobb,kräftskiva på Odonvägen och på Lördag äre jobb, sen beerpong mästerska så hem hinner jag inte emellan de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0