ytterst tveksam om jag gör om detta...

åkte som sagt till grums igår.
De va underbart att få pussa av sig lite på älsklingen min.
Men de va mindre skoj imorse när man ska skulle gå upp 04.50 !
Upp kom jag ock en timme senare befann jag mig på Karlstad Centralstation.
PÅ tågstationen blev de till att vänta i 45 minuter innan tåget skulle gå mot Arvika.
De va en EVIG väntan och jag va en ANING trött..
På tåget somnade jag otroligt skönt, vakna upp i Brunsberg och visste inte riktigt vart jag hade hamnat.
Men tillslut lyckades jag lokalisera mig och hann även med att klämma i mig lite frukost.
  I skolan va väl inte energi nivånpå topp och om jag ska citera matilda så såg jag ut som en
"sunkig hockeyfru" haha och jag kan väl inte påstå att jag kände mig värst iordning gjord idag xD
Men som alla andra dagar klarade jag mig igenom även denna dagen.

Väl hemma blev det att packa ALLT. 3 fulla väskor senare hoppas jag VERKLIGEN inte att jag har glömt nått, för 03.20 kommer madde och hämtar mig inatt och 03.45 rullar Kronans seniortrupp mot Danmark och Skagen sportsenter !

Va även moders föedelsedag idag så har även hunnit med att fira henne lite mä besök från farmor & farfar en sväng.  Ska spendera lite tid vid datorn/tv hade jag tänkt. Sen blire ett långt samtal till Aleksander innan man kan gå och lägga sig och försöka sova nån timme innan de är dags och gå upp igen.


Ni får ha en trevlig helg gott folk, och lycka till imorn på nationella provet resten av klassen :)
Själv ska jag ha en trevlig helg i Danmark med ett riktigt skönt gäng !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0