underbar dag i underbart väder

sol,sol,sol,sol,sol och åter mera sol.
Usch va underbart de är att solen skiner varje dag !


Ola & Ola hade idrottslektionen idag och styrkebanan tillsammans med träningsvärken från igår va ingen vidare kombination, men de va gött å ha de gjort för nu tränade man bort träningsvärken !
Engelska,Lunch,Spanska,såg på expo genrepet innan de bar iväg till VIK för ett pass fotboll.

Väl hemma sätte jag mig mä bildspelet inför morgondagens expo inför alla åttor. Insåg dock att jag överarbetat de hela och hade egentligen bara behövt lagt bilderna i rätt ordning när hela power point arbetet blev 12 sidor xD
Men vi får hoppas på att de  räcker ändå !

- aleksander du är de bästa jag någonsin upplevt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0