Två avklarade nu äre bara en sista kvar !

Rena Rama natta gick mycket bättre iår och vi gick faktiskt till kvartsfinal.
Med ett skönt gäng fick man spendera torsdagskvällen i sporthallen.
Så även om vi inte kom jätte långt så hade vi iallafall jävligt roligt och de är huvudsaken.
Halv 12 åkt vi ut ur tunnerningen och då va jag alldeles för trött för att orka dra ut så jag åkte hem till alex istället !

Fredagen bestod av en låååååång promenad me alex,alex mamma & pappa. Duschade och gjorde oss sen bar de iväg på ännu mer innebandy mä Gabbi,Jennifer,Alex,Elin och Maya.  ÄNTLIGEN fick jag se när Arvika kvalade ! Dock fick jag bara se två perioder men de fick gå bra ! 
Strax innan halv 6 drog jag och maya hem till Emil. Där väntades överrasknings kalas för emil.
Och så som vi lyckades överraska honom. HAHA - Emil har du förstått de hela än
Vi fick goo mat som natalie fixat sen blev de spel kväll.
Mycket trevlig och framför allt otroligt underhållande !
Eftersom mamma & pappa inte är hemma så fick sandra agera chafför och hämta mig och alex i stan. Drog och hyrde film sen blev de hem till Edane för att se på film.
Men brorsan va tydligen hemma så iställe fick vi sitta och prata mä en Full eric bengtsson i 2 timmar.
Eric lyckades övertala Sandra att va chafför så runt halv 12 drog dom in till stan och jag och Alex gick och la oss.

Nu sitter man och väntar på att min älskling ska vakan, vilket kan ta sin lilla tid.
Men ikväll äre party som gäller för fulla muggar då de ska firas att Pukan har fyllt 18 år.
Så ikväll kommer man att befinna sig i skogen tillsammans med att gäng goa brudar !


Anton va seriös och körde mä Cola iställe för Vatten !

Delar av TillmanZ

Äntligen lite innebandy !

En chokad EMIL :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0