Regnet bara öser ner !


Träningen gick inte vidare igår, mådde inte helt 100 när jag kom dit och allt eftersom blev de bara värre och värre så jag fick gå av efter halva tiden och sätta mig och vila istället. Men åkte mä Jonas till krykeby och hem till smultrongatan. Där fick man träffa älsklingen och resten av min andra familj. Trots att de inte va mer än två veckor sen jag va där sist så har de hänt mycket på denna tomt !
Men efter att ha ätit lite och sett lite på tv vara bara att gå och lägga sig med världens huvudvärk men världens bästa som kramade om en !

Så imorse när jag vaknade va jag FRISK ! Så drog till skolan. Första timme bestod av idrott och boxning. Tror Rosanna krossa varenda ben i mina armar mä hennes rå styrka och teknik. Så nästa gång de är boxning ska jag inte va mä Rosanna xD Efter idrotten gick jag och anna och kollade va vi fick på provet vi skrev igår och jag lyckades skrapa hem ett VG ! FY FAN VA GLA JAG BLEV ! nu gäller de bara att vi lämnar in en bra rapport om fys labben så får jag mitt VG i betyg :) Så resten av dagen har jag gått med ett leende på mina läppar.
På grund av sjukdom & skador så hade vi ingen fotboll idag på skolan. Istället drog ja ner på stan mä Pukan & Alexandra i jakt på att finna en jeans jacka åt Rebecca. Efter mycket om och men så lyckades vi finna en, men för att vara säker att vi kollat överallt så drog vi bort till MUG.Utanför MUG står de ett ställ mä kläder som de va 70% rea på och som vanligt äre inga plagg som man behöver trodde vi ! Men där hade vi FEL, för på stället hänger en skit snygg jacka som nu tillhör MIG ! Behövde verkligen en jacka men har inte haft orken till att leta efter nån, så de satt som en smäck !
 Tog halv 2 bussen hem och nu sitter jag här. Har precis kollat igenom alla bilder från träningslägret och jag kan ine annat än le för de va verkligen ett otroligt LYCKAT läger !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0