Nothin' on you

Efter att ha spenderat aldelles FÖR många timmar framför datorn, har jag kommit fram till att de är varken roligt eller speciellt bra för ryggen att sitta framför daton allt för länge, Så nu ska jag röva mig till tvn och se på lite fotboll iställe.
  Hade räknat med natt besök ikväll, men så blev de inte. Victor gick före så jag får nöja mig med sudden ikväll !

Måste även tillägga ett tack till Matilda för de ass snygga kortbyxorna som jag fick av henne i måndas, först idag hade jag tid att testa dem. Och visst passade dem perfekt, så TACK matilda :)

Imorn vankas de engelska nationella och jag kan inte påstå att jag ä nå värre taggad, men men ska väl försöka klara av de som allt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0