Mästerbagarn slår till !

Dagen har bestått utav idrott ute i SNÖFALLET..
Jag va inte mä pga av min lilla tå, så de blev inte allt för roligt att stå still i snöovädret.
Och jag förstår att många frös ! Själv var jag hade jag 2 lager jacka & väst eftersom ja lånade oskars jacka.
4x5 min sen fick vi sluta, tack för de johan !
  På engelskan läste vi lite sen blev de att prata sönder resten av lektionen.
Ä så förbannat trött på ALLAN och hans engelska lektioner, visst vi har eget ansvar, men va gör ju fan ALDRIG NÅTT ! Drog och åt med Anna & Pukan innan de va dags och skriva förhoppningsvis mitt sista spanska prov någonsin bortsett från nationella. Åh just nu känns de otroligt skönt och ha de gjort !
Bara jag får godkänt på detta så är jag otroligt nöjd.

Men eftersom jag har ont i tån blev de heller ingen fotboll på skolan idag, så istället tog jag 12 tåget hem. Gick och handla sen satte jag igång med mitt projekt - MAMMAS FÖDELSEDAGS TÅRTA TILL IMORON.
Att fixa en tårta är egentligen inge svårt men visst lär man sig nått nytt varje gång.
Idag lärde jag mig tillexempel att koka marsán sås på 12 ä ingen höjdare om man inte vill ha BRÄND sås i tåtan !
 Så de va bara och göra om och göra rätt en gång extra.
Men tillslut TROR jag allt blev bra. Om inte annat så är jag nöjd mä min utsmyckning på tårtan !
Så får hoppas att mamma blir nöjd och att den går att äta framförallt xD

Ska gå och packa lite grejer till imorn,plugga teori, äta, sen bär de iväg till Grums över natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0