I wish our hearts could come together as one

Jora gott folk då vare äntligen LOV och vi har nu avklarat ännu fyra veckor i skolan.
Tiden flyger fram och om 2,5 månad ligger man på playan i españa !
Uh va jag älskar när dagarna bara flyger fram !
Men nu ska de bli riktigt skönt mä en veckas lov och ta igen sig lite.

Hade 3 lektioner idag, alltså sluta vi redan halv 12 och de va otroligt skönt.
Muntliga gick faktiskt rätt bra och jag klarade TROTS att jag trodde att jag skulle
skaka sönder. Men jag klarade det och nu är de äntligen gjort.
När vi sluta blev de att dra och äta lunch mä brudarna sen drog jag,anna & matilda på secret mission !

Nu spelas de hög musik i högtalarna och jag väntar bara på att mamma ska komma hem så att jag kan få skjuts in till Jennifer.

 Ikväll äre som sagt Rena Rama Natta och jag hoppas på en mycket trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0