hur fan lyckas man?

Vaknade imorse av att jag hade världens värk i foten.
Trodde hela foten skulle eplodera tack vare all pullsering..
Har troligen fått en infektion i stortån och de gör otroligt ONT !
Men upp kom jag och till skolan kom jag även om jag de tog sin lilla tid.
Resten av dagen har jag gått runt som en annan haltalotta i skolan och kännt mig
allmät ful.
 Hann mä en tur hem till O.Eriksson med grabbarna, sen blev de de vanliga med lektioner och håltimmar.
Ola & Jocke bjöd även på riktigt go och MÄKTIG pannacotta på fysiologin.

Tog tåget hem och åt mat och pratade lite mä mamma & pappa om mer sommarjobb..
Drog iväg och kollade på dagens träning och jag måste säga att de såg mycket bra ut tjejer.
Nu får vi vila upp oss och ladda för helgens bravader nämligen träningsläger i Danmark !
  Ska bli riktigt roligt att få komma iväg mä gänget och FÖRHOPPNINGSVIS kan jag få vara med om foten tillåter de.

Imorn blire skolan sen blire en sväng till Grums för att hälsa på min käraste aleksander <3
 - Sover i grums och beger mig iväg mot arvika först TIDIGT på torsdag morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0