Home Sweet Home

Blev som sagt ingen värre lång resa till fjällen,
men tre dagar räckte alldeles perfekt.
Trots att de bara va tre dagar så hann vi faktiskt mä ganska mycket !
  • Åkte nästan 4 mil på längdskider,
  • Spela Rummy,Plump,Yatzy
  • Åka till Lofsdalen
  • Skratta mycket
  • samt bränna oss lite i ansiktet
Alltid lika mysigt att komma upp till stugan och känna fjällen lukten som finns i hela huset!
Men efter att ha slängt i oss lite mat och spenderat lite dö tid bestämde vi oss för att åka hemåt.
Drygt 4 timmar senare var vi hemma och då blev de ner till ICA och handla för kvällens tacokväll.
Tror aldrig tacos smakat så gott som de gjorde igår !  Alex hann även komma och resten av kvällen blev det kvlitets tid med datorn OCH alex.
Imorse vakna man lika tidigt som vanligt och då alex inte ville gå upp, bestämde jag mig för att hjälpa mamma lite under tiden som han fortfarande hade tänkt och sova. Så under 2,5 timme hann jag tvätta 3 diskmaskiner, vika en jävla massa tvätt, städa i tvättstugan, samt plocka in all disk som min kära broder lämnat framför tvn.
- Så jag hoppas att mamma blev nöjd när hon kom hem, för de blev iallafall jag !
Alex kom tillslut upp då jag gett honom frukost på sängen i form av varma smörgåsar och oboy.
Halv 2 tog vi tåget in till stan, drog och solade en snabbis innan vi senare kunde bege oss hemmåt.
Väl på smultrongatan vare ingen värre aktivitet ovh jag kan inte påstå att vi ansträngde oss allt för mycket för att hitta på något heller
Drog i oss lite mat, sen drog var och en iväg på träning. Dagens fotbollsträning bestod inte av så många spelare, men de gjorde inget då de va en skit rolig träning !
Nu sitter man ny duschad hemma hos alex och funderar på va man ska mätta magen med?
Imorn blire ännu mera slapp och sen på kvällen ska vi ut till V Sund och bli bortskämda av alex farmor & farfar ;)
En dags skidåkning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0